Cuma, Haziran 24

Diomansy Kamara : 'Adımı çok duyacaksınız'


Eskişehirspor'un flaş transferi Kamara Türkiye'ye ayak bastı ve yanında sadece FANATİK vardı.

Halil Altıntop transferinde hüsran yaşayan Eskişehirspor, zaman kaybetmeden bombayı patlattı.  Diomansy Kamara dün sabah saatlerinde tatilini geçirdiği Dubai’den İstanbul’a geldi. Atatürk Havalimanı’nda yıldız golcünün yanında sadece FANATİK vardı. Eskişehirspor formasıyla ilk kez tanışan Senegalli futbolcu, ayağının tozuyla iddialı açıklamalar yaptı:

‘En iyi dönemim’

“Türkiye benim için yeni bir sayfa olacak. Eskişehir’e daha önce geldim. Tesisleri, şehri gezdim, özellikle teknik direktör Bülent Uygun’un düşüncelerinden ve hedeflerinden çok etkilendim. Avrupa’da mücadele etmek istiyorum, aynı Eskişehirspor gibi. Uzun zamandır istikrarlı olarak oynayamıyorum. İlk olarak sürekli forma giymeliyim. Zaten bununla birlikte gollerim de gelecek. Buraya tatile gelmedim. 30 yaşındayım, kariyerimin en olgun dönemindeyim. Büyük işler yapacağım, yeni sezonda adımdan fazlaca söz ettireceğim.”

‘Dia ve Niang’la konuştum’

“Eskişehirspor’a gelmeden önce milli takımdan arkadaşım olan Fenerbahçe’li Dia ve Niang ile konuştum. Bana uzun uzun Türkiye’yi anlattılar. Zaten onlarla görüştükten sonra net olarak kararımı verdim. Kimseden korkum yok, rekabeti severim. Yabancılık çekeceğimi kesinlikle düşünmüyorum. Çünkü Avrupa’da pek çok takımda forma giydim, iyi bir profesyonelim.”

‘Taraftarı iyi biliyorum’

“Futbola tartışmasız en büyük keyif veren unsurlardan birisi taraftarlar. Türkiye’deki futbol sevgisini sordum ve araştırdım. Özellikle Eskişehirsporlular’ın maçlara inanılmaz ilgi gösterdiğini öğrendim. Taraftarın ne kadar ateşli olduğunu iyi biliyorum. Beklentilerin de farkındayım. Herkes rahat olsun. Kaç kez fileleri havalandıracağımı bilmiyorum, ama atacağım gollerle, tribünleri coşturacağım. Sezonun başlamasını sabırsızlıkla bekliyorum.”

Pierre Webo da yola çıktı

Kamara’nın ardından Eskişehirspor bir yıldızı daha getirmeye hazırlanıyor. Kırmızı Şimşekler’in her konuda anlaşmaya vardığı Pierre Webo, hafta sonunda Eskişehir’e gelecek ve resmi sözleşmeye imza atacak. Hem kulüp, hem de oyuncu bazında tarafların bütün pürüzleri giderdiği ifade edilirken, Kamerunlu futbolcu, kulübü Mallorca’yla olan alacak problemini de büyük ölçüde çözdü. 29 yaşındaki başarılı forvetle, 3 yıllık mukavele yapılacak.

Safa Can Konuksever - FANATİK GAZETESİ

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More